Wat AfterPay zo bijzonder maakt. 

 

Vanaf dag één hebben wij een heel duidelijk doel voor ogen gehad: van AfterPay een bekende betaalmethode maken die op positieve wijze bijdraagt aan de winkelervaring van consumenten. De waarde van AfterPay bereikt gevoelslagen als ‘lifestyle’, ‘modern’ en ‘betrouwbaar’. En dat is ook precies de bedoeling. Want wie AfterPay kiest, kiest service. AfterPay weet alles van het moderne online betalingsverkeer en helpt u als u een vraag of probleem hebt. AfterPay is een merk dat een toegankelijke, vriendelijke en hulpvaardige associatie oproept. Optimaal dienstbetoon, kort gezegd.

Door de combinatie van deze merkwaarden zien meer en meer gebruikers AfterPay als ‘lifestyle betaalmerk’ waar uw consument makkelijk en veilig mee kan betalen. Op de manier die uw consument zelf wilt en die past bij deze tijd.

 

Groei in conversie en omzet

Consumenten willen achteraf kunnen betalen, uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim 30% hier voorkeur aan geeft. AfterPay maakt dit mogelijk. Wij nemen de facturatie en het betaalrisico voor u als webwinkel over.

De gemiddelde de online klant koopt 15% méér dan hij of zij zou doen zonder onze betaalservice. AfterPay zorgt dus voor een gemiddelde conversiestijging van 15%! Deze belofte maken we waar! Dat komt doordat AfterPay consumenten de mogelijkheid geeft om eerst de bestelling goed te bekijken en alleen te betalen voor dat wat hij of zij wil houden. Daardoor gaan ze bij twijfel eerder over tot aankoop.

Naast de huidige betaalopties willen uw consumenten maar ook nieuwe consumenten de keuze hebben om achteraf te kunnen betalen, hierdoor trekt u dus nieuwe consumenten aan. Sterker nog, uit onderzoek blijkt dat er een grote groep online consumenten is die alleen tot aankoop overgaat als zij achteraf kunnen betalen! De redenen hiervoor zijn onder andere:

  • Veilig
  • Betrouwbaarheid
  • Gemak

AfterPay heeft vanaf de start haar best gedaan om in Nederland toonaangevend te worden op het gebied van online achteraf betalen. Dat is gelukt en wel hierom:

1. In de eerste plaats beschrijven consumenten betalen met AfterPay als, veilig, eenvoudig en zelfservice. Die drie kernwoorden zijn heilig binnen AfterPay. Elke dag opnieuw controleren we of we die woorden nog steeds met hoofdletters kunnen schrijven.

2. In de tweede plaats voeren we een consumentvriendelijk inningsbeleid dat door gebruikers als erg positief wordt ervaren. Daardoor komen ze graag bij ons terug. Ze worden als het ware fan van onze dienst en van ons merk.

 

Geen betaalrisico voor u

Wij nemen na onze toetsing in de check-out van uw webshop, het totale betaalrisico over. Ongeacht of de consument wel of niet heeft betaald, bent u verzekerd van onze gegarandeerde en volledige uitbetaling aan u.

Hiermee kunt u elke consument achteraf betalen aanbieden. U ontvangt van ons wekelijks een overzicht van de overgenomen orders en de bijbehorende bedragen.

Consumenten die na onze toetsing niet in aanmerking komen om achteraf te betalen, blijven in uw check-out en krijgen het verzoek om de bestelling op een andere manier te betalen.

 

 

Benieuwd naar uw tarieven?

DE CONVERSIEBOOSTER VOOR UW WEBSHOP

Daarom zou u moeten kiezen voor AfterPay


 

Marktleider in achteraf betalen

Al ruim 5 jaar zijn wij marktleider in het achteraf betalen in Nederland. Miljoenen Nederlanders hebben reeds gebruik gemaakt van AfterPay en wekelijks maken vele duizenden Nederlanders kennis met deze veilige en gemakkelijke manier van betalen.

 

  • Consument vriendelijk
  • Unieke toetsing (onderscheidende data)
  • Hoogste acceptatiegraad

Sterk stijgende naamsbekendheid

Uit recent onderzoek van RTL Nederland is gebleken dat AfterPay verreweg de hoogste naamsbekendheid heeft als achteraf betaalmethode. Daarnaast onderstreept de consument dat men AfterPay ziet als dé veilige en betrouwbare achteraf betaalmethode. Bijkomend voordeel voor u is dat dit direct bijdraagt in het gevoel van de consument qua veiligheid en betrouwbaarheid in uw webshop.

Uw consumenten willen dan ook niet alleen achteraf betalen, zij willen bewust achteraf betalen mét AfterPay. AfterPay is dan ook de snelstgroeiende betaalmethode volgens Thuiswinkel.org op basis van het aantal gebruikers (Marktmonitor Q1 2015).

 

 

Eerlijk en transparant Businessmodel


Bij AfterPay betaalt u alleen een bijdrage over de daadwerkelijke bestelwaarde, na aftrek van eventuele retouren. Bij een volledige annulering van een bestelling betaalt u niets.

Ons uitgangspunt is dat AfterPay alleen kosten rekent bij een daadwerkelijk gerealiseerde verkoop. AfterPay kent geen chargebacks. Een door AfterPay geaccepteerde order wordt dus altijd aan u uitbetaald.

Het door ons gehanteerde consumentvriendelijke en transparante businessmodel werd dit jaar bekroond door het winnen van de Thuiswinkel Award (in de categorie Financiële en Persoonlijke diensten).

  • Geen kosten over retouren
  • Geen chargebacks
  • Gegarandeerde uitbetaling

9.372.378

transacties

3.400.000 +

consumenten

5.000 +

webwinkels

20% +

conversiegroei

Ruim 5.000 webwinkels maken reeds gebruik van AfterPay

Vraag een offerte op maat aan

 

 

 

Ga naar boven