Waarom AfterPay thuishoort in jouw webwinkel

 

Bij AfterPay staat je klant altijd voorop. Blije klanten komen terug, daarom doen we er alles aan om jouw klant een zo positief mogelijke shopervaring te bezorgen. Je klant voelt zich zeker wanneer betalen pas aan bod komt na het ontvangen en beoordelen van de bestelling. Je verlaagt de drempel om een bestelling te plaatsen door achteraf betalen aan te bieden. Onderzoek heeft aangetoond dat online shoppers makkelijker én meer bestellen wanneer AfterPay wordt aangeboden. In Nederland maken al 4 miljoen consumenten gebruik van AfterPay. 

 

VRAAG EEN OFFERTE AAN >

Wanneer je klant je product vasthoudt en bekijkt, stijgt de wil om ervoor te betalen


Onderzoek heeft aangetoond dat zelfs na aftrek van eventuele retouren, de gemiddelde orderwaarde hoger ligt dan bij andere betaalmethoden. Met AfterPay verhoog je dus je conversie en daarmee ook je omzet!

Wij nemen het volledige betaalrisico over, ongeacht of de consument ons al heeft betaald. Je bent dus verzekerd van uitbetaling. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent en wanneer je welk bedrag van ons ontvangt. 

AfterPay is de meest bekende en meest gebruikte achteraf betaalmethode van Nederland. Dit geeft jouw consument een veilig en vertrouwd gevoel. Voeg AfterPay toe in je check-out en groei met ons mee!




    Internationale uitbreiding


    In België wordt een veilige achteraf betaalmethode erg gewaardeerd en steeds meer Belgische en Nederlandse retailers voegen AfterPay dan ook toe als betaalmethode voor de Belgische consument. AfterPay maakt achteraf betalen in België mogelijk.


    Op basis van het grote succes in de Benelux wordt AfterPay de komende jaren Europees verder uitgerold. AfterPay is onderdeel van multinational Arvato Bertelsmann. Wil je op de hoogte blijven van onze internationale ontwikkelingen, neem dan gerust contact met ons op, of volg ons op Instagram, Twitter en Facebook.

    LEES MEER >
    Ga naar boven