Klachten

 

Niet tevreden? Laat het ons weten

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wat de reden ook is, laat het ons weten.

 

Hoe meldt u uw klacht?

Beschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk en stuur deze naar klachten@afterpay.nl


Als wij uw e-mail hebben ontvangen, krijgt u van ons een bevestiging. Wij gaan dan meteen aan de slag om binnen 2 weken tot een oplossing te komen. Ook als wij uw klacht afwijzen, informeren wij u waarom wij dat doen. Zo weet u precies wat u van ons mag verwachten.

 

Nog niet tevreden?

Bent u niet tevreden met de uitkomst? Stuur ons dan een brief met de beschrijving van uw klacht en een kopie van de eerdere e-mail berichten. Deze brief kunt u sturen naar: 

AfterPay
T.a.v. De Klachtenmanager
Postbus 434
8440 AK Heerenveen

Binnen twee weken behandelen wij uw klacht. AfterPay kan telefonisch contact met u opnemen om de klacht te bespreken. U ontvangt altijd schriftelijk een reactie. Ook als AfterPay uw klacht afwijst, ontvangt u schriftelijk een uitleg met de reden waarom.

Ga naar boven